Feestje!

9 maart 2012 - Paramaribo, Suriname

Feestje!

Deze foto werd gemaakt op 9 maart 2012 in Paramaribo, Suriname.

1. Aliesieben:
    10 maart 2012
    Holy Phagwa werd hier ook nog vermeld in de krant maar over poeder heb ik niets gelezen maar dat kan mij ook gemakkelijk ontgaan zijn. Wat jammer dat het zo vaak regent. Een raar land!! Gelukkig dat jullie weer een stageplaats hebben en nu maar hopen dat dit beter is. Pak ze aan; die lastige kinderen!
    In tegengesteld richting op een 1 richting weg fietsen, hebben wij natuurlijk ook wel eens gedaan daar en met hetzelfde resultaat. Ook een agent achter ons aan. Gisteren zijn onze achterburen voor 2 weken naar Paramaribo vertrokken. Ik ben heel benieuwd naar hun verhalen. Verder gebeurt hier ook niet veel. Vanmiddag waren we in Dedemsvaart en heb ik de tuin van oma op orde gebracht. Eerst wilde ik het nog aan Marinus vragen maar ja/.......... (Grapje) Ze had last van de rug en kon slecht lopen. Morgen gaan we de verjaardag van Pieter vieren, hij wordt dan 2 jaar. Vrijdag was hij hier samen met neefje Florian (net 1) maar dat was voor Pieter niet zo'n succes. Hij denkt namelijk dat ongeveer onze hele inboedel van ons en hem is en niet van andere kindjes. Dat was dus een mooie tegenvaller. Wij vonden het wel grappig en moesten er om lachen. Helaas voor hem. Verder is het een schatje en Florian ook. Nou, het beste met jullie.

Liefs Alie
  2. Cheyenne Greveling: