Dag 76, 77 & 78

16 april 2012 - Paramaribo, Suriname

Dit wordt een zeer kort blog, aangezien ik niet echt veel heb meegemaakt dit weekend.

Vrijdag 13 april
Vandaag heb ik ’s ochtends heel hard voor school gewerkt. Het resultaat is dat ik nu twee van de vier opdrachten af heb. Best wel beetje trots op mezelf.
Verder ben ik met Jennieke mee geweest naar de kapper en hebben we nog wat kleine boodschapjes gedaan.
’s Avonds ben ik gezellig met Jennieke uit eten geweest bij een tentje met uizicht over de Surinamerivier. Erg gezellig.

Zaterdag 14 april
Vandaag hebben we weer lekker de hele dag aan het zwembad gelegen. Helaas hebben we twee kleine buitjes gehad, dat laten de donkere wolken op de foto’s wel zien. Maar dat mocht de pret niet drukken. Na het zwemmen hebben we thuis nog wat relaxed om ’s avonds weer (jaja, alweer) uit eten te gaan. Weer naar hetzelfde tentje, de andere meiden wilden er ook wel naar toe en Jennieke en ik vond het zeer geslaagd. Zo was ook deze avond weer geslaagd. We hebben lekker gegeten en gezellig gekletst.

Zondag 15 april
Vandaag zowaar weer wat mee ‘uit’ kunnen slapen, jaja wel tot kwart over 8. Haha! Vandaag was het weer prachtig weer en daar willen wij natuurlijk volop van genieten. Het is waarschijnlijk toch nog geen grote regentijd, maar die staat ons dan nog wel te wachten. Alle dagen dat we zon hebben willen we dus volop genieten. ’s Ochtends heb ik nog een klein beetje schoolwerk gedaan en daarna met Jennieke boodschappen gehaald voor het avondeten. Daarna hebben we ons klaargemaakt om weer een dagje aan het zwembad te kunnen liggen. Het was weer heerlijk vertoeven aan de kant van het zwembad. Wat een leven zeg! Het zou toch mooi zijn als ik dat leven kan voortzetten in Nederland, aan de kant van het zwembad op een ligbedje en uiteraard in de zon. Voor jullie ook mooi, want dat betekent dat het heerlijk weer is.
Nou, dit waren wel weer de belevenissen van dit weekend. Niet heel bijzonder, maar ik heb genoten van het weekend.

Liefs,
Marije

1. Janny & Alfred:
    16 april 2012
    Kijk, twee van de vier opdrachten af, dat geeft een gerust gevoel en schiet lekker op. Ja, je hebt dan wel een schitterende 'vakantie' maar er moet af en toe ook gewerkt worden en dat doe je. Nu de andere twee nog en kun je dit ook afsluiten. Nog even wat moed en zin bij elkaar schrapen en de verslagen zijn af.

Veel stageplezier!!
    Lieve groet van ons.
  2. Trees Langeler:
    19 april 2012
    leuk hoor om alles van je te lezen. ook fijn dat je al 2 opdrachten af hebt dan gaat de rest denk ik ook beter. Ben best een beetje jaloers op de zon enz. het is hier koud vandaag wel zon, maar temperatuur is laag. geniet nog maar heerlijk van alles. dit kunnen ze nooit meer van je afpakken. gr.ton en trees langeler